Blizzard atrasa Project Titan hasta el 2016 debido a cambios grandes en el diseño del mismo #videojuegos #videogames 

We’ve always had a highly iterative development process, and the unannounced MMO is no exception. We’ve come to a point where we need to make some large design and technology changes to the game. We’re using this opportunity to shift some of our resources to assist with other projects while the core team adapts our technology and tools to accommodate these new changes. Note that we haven’t announced any dates for the MMO.

No me extraña  después de un largo tiempo la inercia de la tecnología te deja un poco atrás  Y después de un enorme periodo de desarrollo no es de extrañarse que necesiten 3 veranos mas para actualizarlo. 

Blizzard atrasa Project Titan hasta el 2016 debido a cambios grandes en el diseño del mismo #videojuegos #videogames 

We’ve always had a highly iterative development process, and the unannounced MMO is no exception. We’ve come to a point where we need to make some large design and technology changes to the game. We’re using this opportunity to shift some of our resources to assist with other projects while the core team adapts our technology and tools to accommodate these new changes. Note that we haven’t announced any dates for the MMO.

No me extraña  después de un largo tiempo la inercia de la tecnología te deja un poco atrás  Y después de un enorme periodo de desarrollo no es de extrañarse que necesiten 3 veranos mas para actualizarlo. 


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